Post by segninolilum on Mar 12, 2022 4:54:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Touchgrind BMX 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Touchgrind BMX 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Touchgrind BMX 2 2022 version ▞▞▞
Top game maar als ik mijn vingers een klein beetje loslaat is het derect truk voorbij
Zoveel bugs en crashes
Het spel is goed, behalve dat bijna elke keer dat ik het spel probeer te spelen, het crasht tijdens het laadscherm, ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Het is een heel goed en leuk spel, het enige is dat de besturing een beetje raar kan zijn en elke keer dat ik een advertentie heb, worden mijn geluid en muziek opnieuw ingesteld, dus elke keer na een advertentie moet ik de advertentie verlaten en vervolgens aanzetten.
Veel te veel advertenties en het is onmogelijk om te spelen en ik geniet ervan met de hoeveelheid advertenties en de prijs is belachelijk om ze kwijt te raken
Audio en effecten worden opnieuw afgespeeld na elke advertentie (zelfs als ze zijn uitgeschakeld in de instellingen). Advertenties op de eerste plaats zetten, voor bruikbaarheid en kwaliteit, verdient een beoordeling met één ster, maar ik geef er twee omdat de game echt goed is. Jammer dat je voor de ads-first-aanpak hebt gekozen...
Jungle Adventures Przygodowe mozv
Ziek goed spel bij Samsung wel wat beter beeld graag
Deze game gaf me een rare ervaring, zoveel taken, zoveel inhoud dat we ervoor moeten betalen, de tutorial, het is niet genoeg om alle trucs te leren om de taken te voltooien en het hele spel te spelen, het is zo raar en "snel " dat je angstig wordt tijdens het spelen. Ik ben er vrij zeker van dat deze recensie nooit zal worden gezien door een ontwikkelaar of iemand die is geëvolueerd in deze game, maar omdat er een recensieknop is, moest ik een recensie achterlaten. Allemaal goede mensen.
Het spel is goed, maar het is zo moeilijk om een level omhoog te gaan.
geweldig spel om de tijd te doden, maar het "hoe"-menu moet een uitschakeling hebben in de instelling omdat het erg vervelend is.
het is krankzinnig en gemakkelijk
Ik haat je, maar het is in ieder geval niet erger dan vector
Spel is goed, maar de stomme pop-ups zijn erg vervelend
Heel Saai niet downloaden ja
Ik vind de app erg leuk. Ik hou gewoon niet van het feit dat de game mijn telefoon oververhit raakt en in frames begint te vallen.
deze game zag er in het begin veelbelovend uit, maar toen ik in de game kwam, bleef hij me berichten sturen van de Amazon-app die je elke 5 seconden stopt als je hem installeert
Goed spel maar spelen met een Huawei is bijna niet mogelijk als ik een truc doe dan kom ik op een advertentie van Amazon doe er iets aan!?
Beste spel ooit!
Er is niet veel om echt goed te doen, je kunt op andere kaarten spelen zonder ze te hoeven kopen, maar dat en duels zijn het enige dat is veranderd sinds de eerste game. Maar nog steeds een goed spel.
ik vind het spel gewoon leuk, maar het kan beter
Ik speel touchgrind BMX 2! - YouTube
een leuke spel
De game heeft een groot potentieel, maar op sommige telefoons is het erg laggy en irritant. Maak het alsjeblieft.
leuk
Slechts één ding om te zeggen dat ik niet in een wedstrijd kon laden en ik heb meer dan een uur achter elkaar gewacht. Speel het niet
Over het algemeen is deze game al een geweldige game omdat ik het altijd leuk vind dat je een heleboel trucs op veel verschillende manieren kunt doen. Over het algemeen zou ik je echt aanraden om deze game te downloaden en het eens te proberen en te beoordelen
Touchgrind BMX 2 სპორტი zsqp
goed spel een alles, maar lage graphics ook lage frequentie denk ik lol plus advertenties.
Ik kan het niet invoeren wanneer het illusie-tabblad verschijnt nadat het ik zie alleen als een ballon, het kan zijn dat mijn gegevenspakket opraakt, het kan niet werken
koel
Leuk voor een tijdje, maar het blijft veel achter in latere levels
wel leuk
Touchgrind BMX 2 Sport poxx
Briljant spel en graphics. Maar kun je alsjeblieft een vrij zwervende stemming maken zoals in touchgrind skate 2? Afgezien van dat beste spel
Het is een leuk spel en je kan er veel mee bezig zijn kwa controls
Beste Goed🏆
Steeds als je een trick doet krijg je een soort van raclame en dan stop je paarden heel irriterend
Touchgrind BMX 2 Sports zpnc